9/13/2015

Pienien koettelemusten sunnuntai

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/14441691/?claim=k4za7xu74xj">Follow my blog with Bloglovin</a>

Tänään on ollut pienien vastoinkäymisten päivä. Aamulla pikku V tiputti Nikonin järjestelmäkamerani lattialle. Sadasosasekuntissa kelasin, että nyt se hajosi ja millä rahalla mä nyt uuden ostan. Näin hoitovapaalla kun sitä rahaa ei liiemmin niin suuria summia ole tuosta vain kameraan laittaa. Saatoin siinä sitten muutaman ärräpäänkin vähän kovempaan ääneen päästää. Noh, onneksi säästyin säikähdyksellä ja kamera toimii edelleen. En käsitä, että miten pikku V ylettyi sen yleensäkään ottamaan, kun olin mielestäni jättänyt sen pöydälle niin, ettei pikku V:n siihen pitäisi ylettää. Noh, aina se pikku mies kyllä yllättää äidin.

Iltapäivällä tarkoitukseni oli tehdä valokuvauskurssini tehtävä. Päätin tehdä kuvaus reissun Kellokoskelle, kun ystäväni suositteli sitä kivaksi kuvaus paikaksi. No, pääsin sitten Kellokoskelle, etsin kivoja kuvaus kohteita ja aloitin kuvaamaan.  Olin tehnyt tehtävästä ehkä 1/3 osan, kun mietin, että mikä tätä kameraa oikein vaivaa. Se ei tarkenna, eikä ota kuvaa. No siinä hetken pähkäiltyäni huomasin, että akku on lopussa. Voi elämä, mikä aloittelijan moka! Ha haa. Noh, tehtävän palautus olisi huomenna, mutta taitaa jäädä mun osalta palauttamatta. Palautan sen sitten myöhässä. Uutta valokuvaus reissua siis pukkaa. Päätin ostaa nyt myös vara akun, kun tämä oli jo toinen kerta kun näin käy. Pitää vaan muistaa ladata sitä akkua. Kyllä harmitti ihan älyttömästi kun jouduin lähes tyhjän muistikortin kanssa palaamaan kotiin. Tässä nyt kuitenkin muutama kuva Kellokosken maisemista, jotka kerkesin ennen akun loppumista ottaa.




Kellokoskella on aika raffeja taloja, melkein kuin jossakin tehdas alueella. Aika jännä paikka. Jos akkua olisi ollut enemmän, niin olisin varmaankin saanut paljon ihan kelvollisia kuvia. Ainakin mahdollisuudet olisivat olleet kohdillaan. Näin reissulla myös isoimman hämähäkin kuin koskaan olen Suomessa nähnyt, se oli varmaan joku 4 cm pitkä. Huh, mä oon aina luullu, et Suomessa on vaan pieniä hämähäkkejä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti