4/05/2017

Menneen maaliskuun parhaat x 5


Saippuakuplia olohuoneessa- blogi. Onnellisuus, oma aika, valokuvaus


Maaliskuu on jo menneen talven lumia ja huhtikuuta eletään jo viidettä päivää, mutta ajattelin silti postata vielä maaliskuuhun liittyvän postauksen. Haluan nimittäin kertoa teille minun maaliskuuni 2017 parhaat jutut top 5.

1. Valokuvauskurssi

Olen käynyt maaliskuun aikana saamassa uutta inspiraatiota ja oppia valokuvaukseen valokuvauskurssilla. Kurssia veti valokuvaaja Pentti Johansson. Oli kyllä tosi hienoa päästä kerran viikossa tekemään omia juttuja. Lapsien syntymän myötä omat harrastukset ovat jääneet tauolle ja muutenkin kaikki omat jutut ovat olleet paitsiossa, niin tämä oli tosi kiva piristys maaliskuussa. Joten tämä kuuluu ehdottomasti maaliskuuni top 5 listalle.

2. Valon määrän lisääntyminen

Niin, kyllä vain huomaan sen omassa olossani, että kevät on tulossa ja kesä lähenee huimaa vauhtia. Nykyisin on paljon pirteämpi olo, vaikka olisin edellisenä yönä nukkunut vain kolme tuntia. Ihana kevät! Kohta on ihana kesä.

3. Kirppistely ja kirppis löydöt

Olen maaliskuun aikana kerennyt käydä useamman kerran kirppistelemässä. Kirppistelyissä minulla olikin pidempi tauko, kun ei vain tullut pitkään aikaan käytyä. Tein monia hyviä löytöjä niin itselleni, kuin lapsille. Löysin mm. paljon vaatteita ja yhden ihanan laukun. Yksi uusi keittiönpöytäkin tuli kotiutettua, sisustus kierrätys kunniaan! Laukun ja pöydän mainitsinkin jo edellisessä blogipostauksessani maaliskuun kirppisloytojen parhaat.


 

4. Elokuvissa käyminen ja monet hauskat treffit ystävien kanssa

Olen käynyt elokuvissa tänä vuonna aiemmin katsomassa Bridget Jonesin, joten kovin usein ei elokuvissa tule käytyä. Ennen bridget Jonesia kävin elokuvissa joskus pari vuotta sitten, Aunon ollesa alle vuoden. Nyt maaliskussa pääsinkin katsomaan ystäväni kanssa Fifty Shades Darker leffan. Hyvä seura ja ihan ok leffa, mikäs sen mukavampaa. Tämä on niin harvinaista, että kuuluu tottakai top 5 listalle.

Tapasin maaliskuun aikana myös monia muita ystäviäni. Nykyisin ystäviä näkee paljon harvemmin, kuin ennen. Monella on lapsia ja sovittuja treffejä joudutaan perumaan sairastelujen takia, joten tässä kuussa useammat treffit menivät nappiin.

5. Blogin eloon herääminen

Hyvin pitkäksi venyneen tauon jälkeen sain kuin sainkin herätettyä blogini uudelleen eloon. Tämä blogi onkin ansainnut paikkansa minun maaliskuun top 5 listallani.


Että tällaisia top 5 juttuja minun maaliskuuhuni kuului.  

xx

Hanna 

6 kommenttia:

  1. Itsekin olen viime aikoina innostunut kirppistelystä ja tehnyt jopa ihan superhyviä löytöjäkin! Kätevää :)

    http://kanervaneuvonen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirppistely on kyllä tosi mukavaa. Itse luokittelen sen jo ihan omaksi harrasstukseksi, kun tulee niin usein käytyä kirppistelemässä. Löytöjen tekeminen on aina jotenkin niin kutkuttavan jännää ja se fiilis, kun tekee ihan mega hyvän löydön. :D

      Poista
  2. Kuulostaa oikein mukavilta top vitosen jutuilta! Mun top 5 on tosi samanlainen, vaikka elokuvissa en olekaan ehtinyt käymään. Mun huikea kirppislöytöni oli kevättakki - juuri sellainen, mitä olin etsinyt. :) Kivaa huhtikuuta sinne ja hirmuisesti tsemppiä öihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kevättakki vielä hakusessa, mutta ehkä sellainen vielä kävelee vastaan jostakin. Kiitos tsempeistä, kyllä se tässä on jo vähän helpottanut, kun valo on lisääntynyt. Selkeästi jaksaa jotenkin paremmin, kun valon määrä on kevään myötä lisääntynyt. Mega kivaa huhtikuuta sinullekin! :D

      Poista
  3. Ihan huippuja juttuja kuuluu sinun maaliskuuhusi! Valokuvauskurssi olisi ihan mahtava juttu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, oli kyllä ihan hauska maaliskuu ja tuntuu, että tää huhtikuukin on ollut aika huippu. Se oli kyllä tosi mahtava juttu, se valokuvauskurssi. Sai äiti ihan omaa aikaa ja paljon uutta oppia valokuvaamiseen. Hyvää huhtikuun jatkoa sinulle! :)

      Poista